Home sweet home!

I'm back! Brun som en pepparkaka! Nej, inte direkt... Snarare röd, haha.
Verkar som om det gått hur bra som helst för Emma när jag varit iväg! Har inte läst igenom allt men grattis till lilla dig! :) Själv har jag haft det bra.. Mycket sol och bad och utflykter! Har dock saknat min häst väldigt mycket..
Var ute en sväng förut idag med honom. Red i skogen och galopperade av all hans överskottsenergi som han hade. Imorgon ska jag rida på banan för första gången på väldigt, väldigt länge. Var jättemycket snö på den innan jag åkte men nu är den användbar igen! Ska köpa lite nya hinder och sladda och fräscha upp den lite, sen blir den som ny!
Nu ska jag ta en dusch, sen vidare mot moster i Visby! Puss /Amalia

Bjuder på en bild från Mauritius!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0