hoppträning

Igår var det hoppträning på Sindarve.. Det skulle egentligen vara utomhus, men vädret ställde till det :( Men iaf. Båda hästarna fick hoppa och jg började med Manne..

Han var superfin! Men lite sur för att jag stängde till munnen på honom :P Men iaf, man skulle jobba mycket i trav och teknik.. Manne är inte världsbäst på att travhoppa då han alltid tycker att små hinder är farliga, haha.
Men jag tyckte han kändes asbra på slutet! Hoppade en bana på ca 120 och det känns som att hon inte ens tar i, alltså en underbar känsla!

Jag red Tiara efter med hennes vanliga utrustning. Jag märkte då att hon är mycket oroligare i huvudet med sina tabacco grejor än med the difference tränset.. Så nu blir nästa grej att inkassera en brun martingal (Y) Men på slutet var hon grym! Hoppade en bana på ca 1 meter och det kändes super! :D


M

Puss/E

Kommentarer
Postat av: Sara Jansson

Jag ska nog hjälpa dej hitta en snyggelisnygg ska du se ;D

2010-04-23 @ 14:25:13
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0