Hoppträning

Ikväll var det som sagt träning :D
Hoppade både Tiara och Aslan.

Först Tiara.. Hon var såååååå fin! Tränade på linjer och typ jaaa, hoppa utomhus :D Hon var så otroligt fin, sjukt laddad, men fiiiiiiin! :DDD Hoppade en bana på slutet, och hon var grym! Trivs verkligen med dyón tränset :D 
Banan var kanske en meter tror jag, fin ponny! :D 

Sedan var det Aslans tur :) Det var bara andra gången jag red honom och förra gången ramlade jag av^^
Men han var snäll som bara den! Bockade bara några gånger, precis som bon :D hahahah 
Men hoppade en bana, trots att han ville stå still^^ Banan var typ 80 kanske :D hahaha
Men han försökte iaf^^

Filmer kommer någon gång :D

juste, min älskade Brakan var också på träning, med din nya ägare! :) så det får bli några bilder på min prins! :D

2007

2009

sista bilden på oss<3 love

Kommentarer
Postat av: Sara Jansson

brakskitGÖLL :)<3

2010-04-29 @ 22:20:16
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0