Hoppträning

Det var ju som sagt hoppträning igår, och kombenationer var övningarna! Det var väldigt bra för Manne då han alltid drar åt vänster i dem.. Blir ett och ett annat rivet hinderstöd ;D hahaha Lovisa var också på Sindarve och provred ponnyer! Sjukt kul att träffa henne :D

Så här såg övningen ut:

Bilden är stulen av Sara, som jg red samma lektioner som ;D haha

Aja, TIARA var klockren och allt kändes busenkelt! Så härlig känsla så det finns inte! I helgen ska vi debutera LB i laget! :D

T


På Manne kände jag mig ganska flummig.. Eftersom jag inte hade gjort något klokt alls den dagen så var jag ganska trött faktiskt :P haha Aja, hoppade ca 120 på slutet och han är vig som en katt :D Vårt förtroende för varandra är på topp just nu! och han slipper tävlingen i helgen :)

M

Puss

Kommentarer
Postat av: julia

sv: haha emma, hermis för vad? :D du har knappast någon av dom skorna! :D

2010-04-08 @ 18:04:26
URL: http://jjuliae.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha min skisser är alltid uppskattade :D

Hoppas vi får rida i samma lag på söndag, ska också va med :)<3

2010-04-08 @ 22:19:37
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0