Jennie Karlsson

I morse gick jag upp kl 05.00 och red Manne! Han var jättefin men lite seg i huvudet, men det är ju väldigt förståeligt! :) Vi brukar ha det problemet på meeting, att han inte är vaken klokt när han ska hoppa, för han älskar att ligga i boxen och sova även om det är stressigt runt omkring, sötnosen! :)

Han var iaf vääääldigt fin! Sedan var det skolan, som jag var ganska flummig i... Hahaha ;)

När skolan var slut åkte jag med JENNIE hem! Vi bakade kanelbullar och bara hade det bra!
Nu är jag ganska trött, kom precis hem... Heheh. Så nu ska jga ut och fixa det sista vid min hästar :))

gammal bild från sjuan!!! :D

puss/E

Kommentarer
Postat av: Bea Nyberg

sv: jaha okej =)

2010-04-13 @ 21:09:33
URL: http://beatricenyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0