leeeeta!

JAG HITTAR INTE MIN MINNESKORTLÄSARE :( så filmerna och bilderna kommer inte komma upp på ett tag :(

men till något helt annat.. Idag åkte jag, mamma, karin, sofia och matilda för att än en gång åka till Näs och rida! Eftersom Carro brutit handen så har jag, matilda och sofia varit och ridit hennes ponnyer.
Jag red Nelly, sto -94 Meesa Heesa :) Ska tävla henne i LC:1 och LB:1 dressyr imorgon :)
I fredags var vi också där och red och jag tyckte det gick betydligt bättre då! Men men, fick iaf jobba med att få upp hennes nacke och framstället.. Hon är väldigt låg naturligt och hon har ju biff rumpa, som inte hjälper henne att komma uppåt! haha :) Hoppas iaf det går bra imorgon!
Lite nervös! Bara tredje gången jag rider henne då ju! Filmade även idag, så film kommer senare! ;)

Imorgon bär det av till visby ca 07.00 för att lämna bror vid båten.. Men jag tror jag hoppar av i Buttle, vid DREBORGs! :D haha, Matilda ska tävla Carros b-ponny Pärlan, så jag åker nog med dem till tävlingen senare! Imorgon ska jag också rida både M och T, och ev rida våra halvblod, om jag orkar (Y)


pusshej/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0