NELLY

Nu har jag kommit hem från körtävling i gropen (stånga). Det var HORK som höll i den och jag och mamma jobbade :) Jag har ju inte jobbat något i år och i vår klubb måste man hjälpa till, så det var kul att vara på något som man inte kan så bra. Liksom lära sig en massa!

Vi har också nyss bestämt att jag ska TÄVLA NELLY! Det är Carros ponny som jag tävlade i dressyr. Har endast hoppat henne ett räcke med dressyrsadel, men det gick bra ;D haha
Det blir iaf en start i LCn imorgon och de kommer och lämnar henne ikv :)
Tävlingen börjar redan kl 9 imorgon, så vi ska vara där typ senast halv 9.. Och de bor typ 40 min från oss och isf måste vi typ åka kl 6 om vi ska hämta henne imorgon ;D så nu lastar de henne och åker mot oss :)))

Tiara får nog också sova inne inatt, med Nelly och Manne :) Men nu ska jag nog baka så att vi kan fika när de kommer ;D


Nellsan, snuffsan!

pussssss/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0