RESULTAT - HRK

Tävling idag alltså, med Tiara och Manne! åh, vilken bra dag det varit! Helt underbar! :D

Tiara; LD, CR
Åh, så fin hon var! Lyssnade jättebra och väntade på att hindret kom utan att slänga sig mot det! Där var vi iaf nolla och det var nog den sista LDn för oss! :D

Tiara; LC, A:0/A:0 två faser
Hon var typ finare här! Lyssnade sjukt bra och tvekade inte en enda gång! Var 0a i grunden och precis innan mig hade Sara (gotlandsryttaren.blogg.se) tagir ledningen, så jag ville verkligen slå henne ;D hahahah! Och Tiara ville också det, så det blev en VINST! :D film kommer

Manne; LA, A:1/A
Han var sjukt stark på framhoppningen och ville verkligen hoppa! Så när vi kom in på banan var han med mig på allt och vi fick bara något konstigt språng :) Så vi 0ade! :D såååååå fin var han! Inte alls något hingst-skrälle, utan Manne is back on track! :D Sedan var det bara ut och mamma ledde runt honom lite medans jag kollade banan :)
Jag tänkte bara rida lugnt och inte tänka omh eftersom det var höjt till 120 och han inte skulle tappa humöret :) Så vi rev näst sista hindret i omh för att jag inte vågade ta ihop honon riktigt i svängen, så han blev flack och rev frambommen :) MEN GUD SÅ FIN HAN VAR :D är ännu väldigt försiktig med att gå på honom i svängar då det är då han brukar hingsta sig! Det blev ingen placering, men han var så fin och VI KVALADE MVS B! :D


så här glada var vi!

underbar dag alltså! Filmer kommer! (Y)
/E

Kommentarer
Postat av: Annie

Såg inte när du hoppade Tiara men det verkad som om det gick riktigt bra:)

2010-04-04 @ 10:36:14
Postat av: Sara

Haha din dummis ;) Aja grattis :D<3



Så jävla bra att ni kvalade :D nu blev det väldans mer hoppfullt för sista elitomgången hihi :)<3

2010-04-04 @ 13:52:57
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/
Postat av: Mina

Jättefin blogg :D

2010-04-04 @ 18:11:02
URL: http://femgangare.blogg.se/
Postat av: Tove - Ridsport, foto och vardagsliv

Fin blogg :)

Och gud vad kul att det gick så bra :)

Ha det bra!

2010-04-04 @ 21:11:14
URL: http://londoninmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0