RESULTAT - NGR DRESSYR

Idag var det som sagt dressyrtävling i visby, på Rävhagen :) Vi åkte hemifrån vid typ 7 och jag hoppade av halvvägs, i Buttle.. Åt en macka med familjen Dreborg och sedan åkte vi vid typ halv 9... Matilda red Pärlan först och det gick superbra! (Y)
När jag skulle rida LC:1 på Nelly var hon faktiskt en jävla bitch ;D hahaha, men första klassen fjäskade jag bara och lät henne gå låg - som hon vill.. Fick typ bara 59,73 % och det var ganska snällt dömt^^ så kasst var det.. HA-HA!

Sedan i LB:1an red jag ihop henne sjukt mycket och fick upp nacken mera samt fick henne att jobba med hela fläsket! Den ritten gick 200 000 gånger bättre och vi fick 64,41 % eller nåt sånt! (Y) Med tanke på att det bara är tredje gången jag red henne, så var det verkligen ett väldigt lyft från förra klassen! Ska kanske tävla henne den 17 också, eller när det var, om inte Carro kan rida^^

Bilder kommer! (Y)

Pusshej/E

Kommentarer
Postat av: Sara - Gotlandsryttaren

sv; Jaha jag trodde det va ett annat du köpt:) Okej ska bli kul o se han i det! Det är jättefint, fast lite väl dyrt för att inte va nåe jättespeciellt! Men ibland måste man ju unna sej nåt ;D haha<3

2010-04-06 @ 21:43:44
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0