Resultat - WRK

Idag var det som sagt tävling i rävhagen, Visby. Tävlingen började kl 09.00 så klockan ringde första gången kl 06.00.. Klant om jag är försover jag mig och kommer inte upp fören 7! :o Mamma tvingar upp mig och jag hittar inte mina kläder och allt blev typ kaos... Hade tänkt åka kvart över 7 för vi skulle både tanka och ta ut pengar ;D Men vi åkte inte fören tjugo i 8 xD Hahaha, vi struntade i att tanka och ta ut pengar innan, och gjorde det senare.. Men iaf

Tiara, LC/90 cm, två faser.
Hon var smått galen på framhoppningen och jag får knappt något stöd i handen.. Kändes lite hlvbra när jag gick in på bana. Vi var 0a i grunden och hon kändes fin. Satsade inte mer än vanligt, men på andra i omh hann jag inte räta ut henne och hon kopplar inte riktigt vilket hinder.. Så då fick vi ett stopp.. Såklart blir hon sur - som vanligt. Och stannar en till gång, för jag vill lägga henne en aning stort, det är ju bara 90... Men sen hoppade hon resten finfint och det kändes bra.

Nelly, LC/90 cm, två faser. debut
Det var ju första gången jag hoppade henne!
Lisa hjälpte mig att hoppa fram som vanligt och hon bad mig att lägga henne lite närmare hindret då hon gick väldigt stort två gånger.. När jag gör det, så stannar hon såklart^^ hahahahaha, min första tanke var: vad fan har jag gett mig in på? :O :D hahaha, hoppade med gasen i botten och då blev det bättre.. På banan fick jag upp galoppen klokt från början och hon var grym! 0-0a och VINST! :DDDD Jättekul verkligen!  

Tiara LB/100 cm, lag klass. debut
DUM HÄST! Finns inget mer att säga! stannade på 2an och 3an, sen tack och hej liksom....
Sedan var det omhoppning med laget då SARA räddade oss, eller det gjorde Matilda och Kalle också såklart :D men iaf.. Hindrena låg på typ 110, de höjde ganska mkt.. Hon var tjurig och stannade på 1a, hoppade det, hoppade trippeln och stannade på hindret hon redan hoppat 3 gånger... TÖNT :p nu ska vi hårdträna! :D

Nelly LB/100 cm, lag klass. debut
FIN HÄST! Så duktig verkligen, hon ställde upp och var superfin, var NOOOOOOLLLLLA! :D

Filmer och bilder kommer! Dock inte på TIARA ;D hahaha

PUSS/E

Kommentarer
Postat av: Sara

Du är gullig du :) det va ju snarare min underbara superponny som räddade laget haha :) Och det såg ju jättebra ut med nelly :D <3

2010-04-11 @ 18:50:58
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/
Postat av: b e a n y b e r g

är det nelly som caroline hade förut? .. eller är det nån annan :p

2010-04-11 @ 23:20:29
URL: http://beatricenyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0