SUR!

andrea: vet inte om han är så bra som du skriver. det har väl inte gått så JÄTTE bra för er? du skrev faktiskt bara ut dom få ljus punktera på alla år ni har haft honom:S

Jag kan ju bara svara på detta som min syster också gjort.
Manne är som sagt hingst och hingstar är 100 gånger jobbigare än en valack. Visst kan andra hästar bråka och så. Men hingstar är extremt stryktåliga och så. Men iaf som sagt så har Amanda tävlat honom mestadels och jag ska ha honom i tre år nu. Jag skrev de två meeting som varit bäst för oss hittils..
Blir ganska sur för sånna här kommentarer, för.. Känner jag dig? Har du sett Manne någon gång? Jag skulle gärna vilja ha svar på detta, eftersom Manne är (enligt mig) en av de finare ponnyerna på Gotland. Och han är RIKTIG ponny, alltså inte maxad!
Och om du inte läste det, så är vi med i ELIT-laget och jobbar allt vi kan för att komma uppåt! Och han har 10-10 på hopptekniken, så han är fiiiining! That's it!

Tack och hej/ SUUUUR EMMMMMA


Kommentarer
Postat av: Sara

MANNE ÄR FINAST <3

2010-04-10 @ 19:57:26
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/
Postat av: ida.L

Håller med Sara han e super fin!

Har sett er tävla några gånger och du har bra kontroll o allting !

För jag mena det e inte det lättaste att rida en hingst, när dom sätter "hingst sidan" till..

Hon Andrea e super knäpp!

Har följt din/eran blogg ganska länge nu och jag tycker att ni e bra!

Detta var bara min åsikt haha:D

2010-04-10 @ 21:44:06
URL: http://klinteryttaren.blogg.se/
Postat av: :D:D:D:D

VI VEVAR ANDREA!!!!!!!!!

2010-04-19 @ 10:56:22
URL: http://henketheman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0