TAGGGGGGGGAD!

Jävla Amalia.... Men vad ska man göra? :o Men men.

Idag har vi har "elit träning"! :D Det var bara jag, Sara och Amalia som kunde, så det blev en liten träning!!!!!

Manne var heeeeelt jävla klockren! Pigg som bara den, och bara svävade över! :D Han hoppar mig ur sadeln, hahha :D Vi tränade mest bara för att få hoppa lite utomhus, vilket var gr8!!
Alla hästarna var fina och jag tror att alla har fått en bra känsla inför helgen, för DET HAR JAG :DDD


manne steeeeeekarN

SÅÅÅÅÅ NUUUUUU TAGGGAR VI FÖR ELLLLIIIIIITTTTTTEEEEEENNN!!!!!!! :DDDDDDDDDDDDD


När vi kom hem red jag Tiara.. Jag kan ju bara säga att hon var GALENNNNNN! :D men det gillas.. Hon ska få hoppa första gången för säsongen utomhus. Det kommer sluta med att jag ligger på marken, heheheheh


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0