TILLBAKA!

Nu är jag äntligen tillbaka ;D haha, min syster har haft den bra datan till plugg hela veckan, så jag har inte suttit här på ett tag^^

Men men :) I onsdags var det hopplektion och bara Tiara fick hoppa :) Det gick ganska bra fast jag var flummig! Jag och SARA har kommit på en ny grej.. Inte bara skritta fram tillsammans utan även trava! Funkade väldigt bra med Esp och Tiara ;D Hoppade ca 1 meter eftersom jag ännu är lite osäker efter helgen...

T

IDAG VAR DET TÄÄÄÄVLING! Dressyr med Nelly! Red LB:0 och LA:1.
I LB:0 var hon jättesur! Jag gick på henne ordentligt och sket i att fjäska^^ På banan gick hon med tungan ute hela tiden - hon gör det när hon trivs.. Men såklart drar domaren ner poängen då... Så fick bara 55 % liksom.. Surt, men men! Hakade inte upp mig på det och Nelly ebehövde tydligen den ritten fööööör i

LA:1 VAR HON GRYM! Hög i nacken, lugn och avslappnad takt och superhärlig! :D Nelly var superfin och jag hon lät mig verkligen rida och hon jobbade (Y) Ritten kändes superbra med tanke på att det var sjunde gången jag red henne och jag aldrig startat LA i dressyr... FIIIIN PONNY ;D Fick 61,84 % vilket är en väldigt bra höjning :D


Film kommer om ett tag ;D

När vi kom hem hämtade vi ensilage på sindarve och sen somnade jag på soffan^^

På kvällen red jag M och när jag sadlade tyckte jag sadeln var lite bred, så provade Tiaras Prestige och red i den :) Gick ganska bra, fast han alltid är obekväm när man provar nya saker ;D hahaha

Puss/E

Kommentarer
Postat av: Sara Jansson

Haha vi är bäst på att trava tillsammans :D



Vad fick du för procent i LAn? :D<3

2010-04-17 @ 23:26:16
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha jag o alida brukar oxå trava fram tsm och prata samtidigt xd va fick du i LAn? :)

2010-04-18 @ 00:10:47
URL: http://saravilhelmsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0