WOOOHHHOOOOOO

Nu har jag packat det mesta inför resan imorgon!
Vi åket hemifrån ca 14.00 så jag antar att jag går från skolan 12. Fast vi ska bara räffsa löv imorgon, så börjar 9! :)
Båten går kl 16.00 och Manne åker ensam till Edsbro...
Jag ska bara packa borstar, lite täcken, mina grejor och tömma båda kamerorna imorgon!
Datan får också följa med, så jag kommer kunna blogga och skypea imorgon :D

Manne fick gå lite lösgörande idag, med dressyrsadel. Superfin var han med lite stressad. Fick tillslut honom att vara lugn och taktmässig :P Vilket tog ett tag, hehehehehehehe :D Han gjorde små försök till bockningar och typ "hingst-rusk".. hahahah :D Supertaggad var han iaf :D

älsklings manne, vinst

Tiara var också fiiiin, fast grymt pigg :D Även hon var busig och ville bara galoppera hels tiden. Tränade på att korta och länga galoppen, fast bibehålla samma form och takt typ. Hon var en liten tjurig tant i början, men på slutet var hon superb! :D såååååå fin verkligen! Och helt underbar!


tiara förra hösten/vintern

När jag skulle slänga in henne i sin hage kom vår 2åring och jag kunde inte öotstå att kela ganska mycket med henne^^ i vintras var hon typ aggresiv och både sparkade och bet, men nu jävlar är hon grymt snäll och mysigt! ;D Det är Manne's dotter :p


Men nu ska jag fortsätta plugga :( puss


Kommentarer
Postat av: N

Sry för att ja nt har skickat några bilder, men kollade i resultatlistorna för ja va inte säker på att dt va du på bilderna. Å det va dt ju nt, utan dt va din syrra. På alla bilder, för dt va ganska många hästar ;)

Men ni ser ju typ likadana ut :O :D

2010-05-05 @ 15:38:52
URL: http://blackijacki.blogg.se/
Postat av: Sara Jansson

ohla hur gåre me updaten här egentliiiiiiiigen va ;)

2010-05-05 @ 22:05:09
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0