Dyyyyka

Idag var första dagen jag skulle jobba. Skulle hämta hem Krusidull och Felix med Jackie från en hage. Jackie red först på Felix och jag efter på Krussi som bara är 4 år.. Han är lite knasig, (gick som hingst tills mars eller något) så han kan bocka och busa lite, bara bebis ju :)
Men sen så travade Jackie iväg med Felix, så Krussi drog efter. Sedan snubblade han och fick ingen fotfäste, så han drog ner mig under hans huvud. Där blev jag helt mos.. Han satte liksom sin vikt på min axel och nacke. INTE SKÖNT.
Sen skrek jag, AJJJJJ MIN NACKE! men fick tyvärr ingen hjälp. Fick gå med Krussi halva vägen till stallet och sedan in till Blenda. Efter typ en timme körde mamma mig in till akuten och jag fick röntga nacken, nyckelben och underarm. INGET BRUTET, men jag har ont överallt..
Så jag får egentligen inte sitta här.. Kan ha en lätt hjärnaskakning men hoppas inte det. Det är tydligen dåligt för hjärnan att se på TV, sitta vid datorn och läsa.. Så vad finns det att göra nu då? ;)
Men nu måste jag soooova :P Detta var alltså min dag på SINDARVE :D
PUSSSS
får se när jag får rida nästa gång. hoppas på imorgon! :)

Kommentarer
Postat av: Sara Jansson

ÄLSKLING <3

2010-08-08 @ 12:44:53
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/
Postat av: elina .O

hej fin blogg =)

vart har du köpt ditt scapa ?

2010-08-08 @ 23:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0