MOLLIE ÄR AS BALL!

hej :D jag, mollie gästbloggar åt emma :D

För att hon jag har är på ronja rövardotter teater med sin faster och hennes SUPERÖTA barn Rasmus :D:D
Så jag väntar på att hon ska komma hem då ska vi rida Manniii & Tiara :D
eller typ skritta o kanske jogga lite :)
sen åker vi hem till mej o kollar mina hästar o bakar bullar ^^
i morgon börjar emma jobba på sindarve igen :( kl 7 :p
jag har typ bott här sen i måndags men om hon inte skulle jobba hade jag nog bott kvar ;)
idag har vi iaf badat o vart på stranden! (h)
och igår åkte vi moppe till havdhem! ISKALLT!
jaja, men sånt får man väl ta ;) haha
Emma ska fixa min blogg sen också ;) molliiieandersson.blogg.se
o det var typ allt jag orkar skriva nu ;)


PUSS PÅ BÄSTA EMMA NILSSON!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0