Stuff

Har varit ute och ridit M nu, så jag har en liten paus :D
Jag tänkte skriva vad jag köpt i hästväg i Vimmerby och hemma :))))

I Vimmerby var ridsportbutiken Hippoteket på tävlingen. Och eftersom vi kom dit på torsdagen åkte jag och mamma till deras affär redan då :D
Alla som tävlade Lilla Gubben-cup fick 20 % rabatt, så jag köpte lite :D





världens  bästa skimmelmedel! Tar bort allt smutsfläckar direkt!
159 :-


grymma snoddar! Håller bättre än de vanliga. Kommer inte ihåg pris :)


martilgal, treadstone. Brun med mässingspännen :)
549 :-



Pannband till Tiara.
1189 :-


dy'on tyglar engslish collection, till Mannes träns :)  
890 :-


dessa fast vita :) Fick av mamma för Mannes Mvs B runda :D
1190 :-





den här skönheten köpte jag hemma på dahrve :)
Charles Owen Wellington Classic 2300 :-


tror det var allt :D

PUSS / E

Kommentarer
Postat av: Linnea

sv. Okej, dom värkar bra. Tror det blir en sådan! :D Tack dsm!

2010-08-12 @ 16:26:08
URL: http://po
Postat av: Matilda

Ska du sälja din andra charles owen?:)

2010-08-12 @ 21:23:58
Postat av: Sara Jansson

Shopaholic meheheheh <3

2010-08-14 @ 19:36:14
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0