Resultat - HORK

Nu blir ett riktigt inlägg här om tävlingen i helgenp på hemmaplan ;)

TURILLA

LC, två faser
Hon var grym! Typ värsta guden och hon gjorde precis som hon skulle! Grymt bra come back säger jag bara :D
Noll-nolla och en 4 placering :D

LB, två faser.
Detta var ju vår andra LB ever och jag var mindre nervös än vad jag trodde jag skulle vara :) Hon stod emot lite på två hinder men det var bara att säga till henne så hoppade hon :D Var noll-nolla även här och det blev ännu en 4 placering

MANNE

LB, GM lag, A:1/A
Han var så jävla fiiiN! Visste att det hängde på oss, nolla = vinst. fyra fel = omh... Så vi satsade så klart på att vara nolla :D Sista hindret låg vid utgången..... så tror ni inte han börjar bråka där :o men som tur var fick jag honom framåt och det blev en nolla :D Laget vann då Kalle fick 0 fel, Sara fick 0 fel, Alice ute, och Manne NOLLAAA :D
Vi är gotlandsmästare i lag nu också ;D

LA, A:0
han var grymt fin även här :D och vi fick noll fel och tiden räckte till en andra plats :D såååå kuuuul :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0