that's it :D

Tiara var bättre idag. Till skillnad från igår såg man en hälta högerfram. Vår hovslagare fixade massa med hennes hovar och han tror det är ett sömtryck... Han sk göra en egen sko till henne :P Hon har så tunna hovar! :)

Manne och Turilla fick vila idag, ska försöka orka trimma dem lite imorgon! :)

Idag städade jag och mor min typ hela stallet :D Blev jätteskitiga, men det blev iaf fiiiint :) Med mitt pyttestall behöver man ha ordning och reda, vilket jag aldrig har :D

Ikväll var vi i Gropen (tävlingsplatsen) och fixade banan, klippte gräs och allt det där som ska fixas inför en tävling :) Kom hem sent, därför hästarna fick vila :)

Imorgon ska jag jobba på RH-tävlingen :D Sara ska såklart också jobba med mig... :D Mollie kommer nog dit lite senare, WOHO :D

På Söndag ska jag tävla Turilla och Manne :)
Turilla ska hoppa LC och LB
Manne ska hoppa LB (lag) och LA
:D

PUSSSSS


hoppas på en grym tävling från mannes sida :D

Kommentarer
Postat av: Sara Jansson

SKönt att det är bättre med T1 men jag tycker ändå att du ska med till gamleby SNÄLLA SNÄLLA SNÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLLLAAAAAAA VIIIIIIIIILLLLLLLLLLLLLLLL<3

2010-08-14 @ 19:36:55
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/
Postat av: anna

sara skvallrade om att du kanske tog några biler på mig idga?:O ;) om det avr så får du jätte gärna skicka dem:D:D lycka till imrogn:D

2010-08-14 @ 19:58:32
URL: http://annasandquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0