Träning T2

Elina O:
hej fin blogg =)
vart har du köpt ditt scapa ?

Svar: Tack så mycket! :) Jag har köpt det mörkblåa och det bruna på Dahrve. Och det ljusblå ha min syster beställt till mig på internet, typ 2 år sedan. Den adressen har jag ingen koll på..



Tränade Turilla ikväll! Så jävla kul verkligen! Min syster skulle hoppa Tiara, men hon var lite tassig efter skoningen tidigare idag..
Tränade mycket på linjer och att ha med hästarna genom svängen och liknande! Hoppade först fram på en 8-volt och Turilla var en liten studsboll! Hade ingen martingal idag heller, men det funkade suuuuper :D Tycker egentligen inte om martingalar, så det är skönt att hon funkade utan :D
Hoppade en bana på typ 90 - 100 cm och sedan några enkelhinder på 110, SÅ FIN :)
Fick henne att hoppa igenom hela sprången och inte bara hoppa uppåt och stanna upp i luften :)

Bilder kommer snart :)))))

PUSS /E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0