yeyeyeyeye

Anonym: Vilket gymnasium ska du gå på? :)

Svar: Jag går på Donner i Klintehamn :) Barn och Fritid är linjen! Jag kommer även gå idrottsgymnasium - hästsportinrikting :))

Jaa, nu har skolan börjat på riktigt.. Har gått 2 dagar och jag kan ju säga att klassen redan känns jättebra! :) en hel hög bra personer! :)))
Jag trivs också jättebra och först idag var det lite lektioner :)

Imorgon åker vi till FAGERSTA med stona, så nu ska jag ut och rida och packa :D

PUSS


den här snyggingen ska med till fagersta

Kommentarer
Postat av: victoria

Vad är idrottsgymnasium - ridsport? Går du på två gymnasium samtidigt? :o

2010-08-28 @ 14:36:43
Postat av: Sara Jansson

HALLÅ UPDATE FRÅGETECKEN HJÄRTA

2010-09-04 @ 21:39:12
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0