RESULTAT - GURS

Åkte upp på fredag em med båten som gick fyra. Det var typ snöstorm och vi såg knappt vägen.
Mamma och Anetthe satt med näsorna i rutan i princip ;D MEN VI KOM IN TILL VISBY och med båten!

Det var iaf svinkallt på tävlingsplatsen och snö och slask.. Men vi hade det trevligt iaf, vi träffade också Lovisa och Nell :) Underbara människor det där :D

TIARA
LC, två faser
Tiara var superfin! Bockade massa på framhoppningen och var jättepigg :) Jag kunde verkligen lägga upp tempot och reglera henne mer än vanligt, det räckte till en andra plats :) sista ryttaren slog mig, men jag är supernöjd ändå :)

LB, två faser.
Tror jag satte för mycket tryck i henne.. hon exploderade och gjorde både kaprioller och sparkade i väggen.. ute här då.. Massa besvikelse!

Är i visby, så filmer och bilder kommer någon gång ;)

Ska försöka fixa en årsresumé snart :)

PUSS/E

Kommentarer
Postat av: SJ

jag vill LIKSOM OCKSÅ HA FILMER OCH BILDER :D:D:D<3

2010-12-08 @ 13:28:15
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/
Postat av: Lovisa

JAG VILL OCKSÅ HA FILMER OCH BILDER :D <3! kan tänka mig filmen på mig och dino även fast man inte ser så mycket ;) <3!

2010-12-08 @ 20:56:21
URL: http://ponnyryttaren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0