Fagersta eller gamleby?

DET ÄR FRÅGAN!

Manne är den enda som kan åka med till Gamleby, och jag gillar inte riktigt klasserna.. Visst är det jättekul att bara åka dit och rida derbyt. Men man vet ju aldrig hur Manne tänker uppföra sig???

Fagersta är samma helg som gamleby, men jag kan åka med båda stona dit. Och det är väldigt bra klasser för de båda! :) Turilla har aldrig varit på meeting, så jag tror att det är väldigt vilktigt för henne att det är ett lite mindre och lugnare meeting..

JAG BEHÖVER HJÄLP!


dum hingst eller snäll hingst?



Kommentarer
Postat av: bea nyberg

låter ju mest värt att åka till fagersta ;)

2010-07-25 @ 19:34:08
URL: http://beatricenyberg.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Jag tycker att tjejjerna ska få åka till fagersta :D!

Manne ska ju till vimmerby så jag tycker tjejjerna ska få åka :D!

2010-07-25 @ 20:13:22
URL: http://ponnyryttaren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0