FREDAG

Väckte barnen i morse, ALLTID LIKA KUL :D haha, rycka upp dörren och skrika GOOOOODDD MOOORRRGGGOOONNN! :D

Red ut en sväng med lilla gruppen. Jag red Krusidull, så jävla fin :D Han är en riktig sportfjordig^^
Sedan var det dags för lunch, och klockan 1 var det avslutning med lilla gruppen :) Städade och fixade lite i fjordstallet, red ut hästarna till hagen, åkte till bodi med Jossan och köpte godis, fått hit Manne och sett typ 5 avsnitt Grey's Anatomy med Jossi :D

haha, det är typ min dag xD Alla hästar har vilat imorgon.. Manne ska få hit ett sto imorgon (MUMS)! Sen ska jag nog försöka rida så mycket som möjligt!

Turilla och Tiara får börja gå på halvfart nu när jag ska trimma Manne inför Vimmerby :D

Om han går som vanligt, kanske vi debuterar Mvs B där :D


TIARA

Kommentarer
Postat av: Rosanna Zimdahl

sv vad roligt !:D

2010-07-17 @ 21:37:13
URL: http://hastdiggaren.blogg.se/
Postat av: sophie

HAHAH gilla "Väckte barnen i morse, ALLTID LIKA KUL :D haha, rycka upp dörren och skrika GOOOOODDD MOOORRRGGGOOONNN! :D " :D

2011-02-26 @ 23:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0