Hehehehe

Har inte skrivit här på väldigt länge!

Hoppade Turilla i onsdags och Tiara ikväll :) Turilla på lektion och Tiara själv.. Båda var klockrena och allt kändes super på båda två!

Hade sporrar och hacket på Tiara vilket funkade väldigt bra :)
Turilla fick gå ut på tur ikväll och hon var lite tung i handen, men annars suuuuper :D


Imorgon är det avslutning på ett läger, 5-dagars! Sedan på lördag kommer det nya barn och jag och jossan ska ha! :) Min syster fyller även år då, så ska kanske äta pizza med familjen dååååå :))

Om ni undrar så rids Manne av min syster medans jag är här på Sindarve, ska kanske köra hem och rida honom nu någon kväll :)
Imorgon är det jag som väcker barnen, så jag måste sova nuuuu

PUSS


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej! Skaffat ny blogg, följa varandra på bloglovin? :)

2010-07-09 @ 16:20:35
URL: http://minchrissan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0