Sindarve

Jobbade första hel-dagen idag på sindarve! :) Var där igår också och slängde lite hö..

Alarmet ringde 06.45.. Körd hemifrån typ 10 över 7.. Äta frukost med gänget på Sindarve typ halv 8 och planerar dagen :)

Jag, Sara och Lisa morgonfodrade sedan alla hästar. Var Lisas slav idag, så efter det seminerade vi ett sto, eller Lisa gjorde ;) jag stog vid stoet bara :P haha

Red Lisas häst Pippi medans Lisa red hennes dressyrhäst Myran i ridhuset..
Medans hästarna åt kraftfoder fixade jag och Sara kiosken (vårt favoritställe på hela gården).. Vi had fått in nya grejjor, så ställde i ordning allt :)
Tog ut hästarna och mockade en box xD

Sen var det lunch, TACOS! Mumsigt! Vid typ klockan ett kom Karl, så då började vi pressa höbalar och stapla dem i vagnar.. Lastade typ 3 lass idag och när vi skulle lägga av dem, gick transportören sönder -.- så hann bara lägga av ett lass! Pysslande lite i stallet sen, och fodrade massa :)

aaaa, det var typ allt jag gjorde ;) hahaha, inte så mycket.. Men det är jobbigt! Höll typ på att somna på moppen på hemvägen ^^ hehehehehe

alla mina hästar fick vila idag.. Flyttar kanske till sindarve imorgon :))))

PUSS

btw, gillade ni min systers inlägg? :D


Kommentarer
Postat av: LIna

Fin blogg :)

2010-07-02 @ 13:18:14
URL: http://hoppryttarnaa.blogg.se/
Postat av: Sara Jansson

MIN SAMBO :) <3

2010-07-04 @ 00:22:35
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0