Dagen

Har fått ännu en fråga om Turilla :) Hon har varit vid sin ägare ett tag nu för att det var hennes sista ponnytid och liksom sista tiden hon hinner ha Turilla.. Så nu ska hon vara vid mig fram till maj 2011 så ska vi se var som händer sen :)

Vaknade vid typ 11 idag, tog ut M och dog i soffan med Pelli sen :)
När hon åkt hem såg jag klart filmen vi börjat se och sen red jag :) Jag har packat det mesta inför imorgon, men det är ännu lite kvar som jag ska ut och ta nu tror jag :) om jag orkar nu ;)

Imorgon blir det att tävla massa! :)

I LC är det Aslan, Nelly och Tiara som ska hoppas,
Sen i LB är det Nelly, Tiara och Manne :)
Efter det går Manne laget som går i LA :D

hehehe, jag kommer vara död imorgonkväll xD

aja, PUSS


nellsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0