..

Är ännu sjuk :( Stackars mina polla fått vila alldeles för mycket nu! :o Hela veckan typ :( Var inte i skolan igår heller, missade min systers student pga min "körtelbuk" typ.. :((

Var i skolan en timme idag, siste timmen för att känna på det :) Tyckte det gick bra tills jag kom hem och fick jätteont i magen :( Var tydligen igång för fort :(
Vill ju till skolan nu siste veckan, vara med klassen sista tiden liksom! :/
aja, är man sjuk så är man :(

blir nog ingen skola imorgon, tror inte mamma släpper iväg mig^^
aja, VAD LUDDIGT DET HÄR BLEV xD

Kom på att jag ska tävla Aslan i helgen också :) I LC, hur kul som helst :) Ska bara komma ihåg skrajremmen så jag kan hålla i mig :D xD hahaha

nu måste jag plugga! Siste inlämningen ju!

FET PUSS /E


min gud!


SÖT Tiara <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0