Fråga

Har fått en fråga om var Turilla varit! Hon har varit vid sin ägare in ca 3 månader nu..
Hennes ägare har inte tävlat något, med hon har iaf mått bra :)

Men på söndag kommer hon hit! Jag längtar så jag dööör! :D

Idag kommer Ellipelli hit :) Vi ska hämta henne vid bussen 14.50 :) Vid halv 7 ska vi klä av vagnen med klassen, och jag tror vi ska äta lite :)
Sedan ska och och pelli ha hollywood fruar-kväll :D jag tror det blir myyys! :))))

Manne har jag joggat lite idag, lugnt i trav ovh galopp.. Han var ganska loy pga värmen, men annars fin :)
Han blir just nu omskodd :)))))))

Jag får se om jag rider T idag, Nelly ska iaf vila :)
Menmen, nu ska jag bädd sängen :D

Puss/E



lycka

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför har hon varit vid sin ägare i ca 3mån då?:)

2010-06-17 @ 14:00:53
Postat av: Sara Jansson

TURTURTURTURILLLLLLLLLLLLAAAAAAAAAAAAAAAA :D:D:D:D så glad för din skull HJÄRTEGRYN thihihi <3

2010-06-18 @ 16:45:28
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0