LÖRDAG

Red alla fyra idag..

T1, var grym! Red ut henne på hacket igen! Hon hade ju vilat två dagar, så inte konstigt att hon var pigg! Men jobbade iaf mycket i galopp och red henne mest med skänkel och sits. Gjorde 4 x 4 meters volter i galopp, UNDERBART :D


Tiara galoppombyte, eskilstuna

T2 var väldigt stressad när jag först började passet.. Hon vill inte heller arbeta i skritt och börjar trava så fort man kortat tyglarna, INTE OKEJ. Så det jobbade jag ganska mycket på, smt att få henne taktmässig.. för just nu är hon sne i hela kroppen och går som ett S... så jobbar mycket med att få henne rak och såklart måste hon lära sig bära sig själv mycket,mycket bättre.. Red ett gansaka intensivt pass och på slutet var hon riktigt fin! Lugn, avslappnad och nästan rak!


behöver verkligen nya bilder på Turilla

N var väldigt duktig! Hade pelhamet och hon gjorde vad jag sade till henne :) supernöjd! Jobbade henne mycket i vänster varv, då det är där hon inte orkar bära sig klokt..


Nelly

M var sjuuuuukt jobbig! Gick verkligen dåligt med honom :( Jag kunde inte ens göra halt :ooooo Han är alltid grym på det annars! Så det slöt med att jag jobbade honom i skritt och red sedan hem. Vill inte börja gräla med honom för mkt..


M prisutdelning LB 08

Puss/E

Kommentarer
Postat av: Sara Jansson

duktig emmmmmmmmmmmmmm :D<3

2010-06-27 @ 22:51:14
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0