RESULTAT - NGR

Tävlade fem hästar totalt, heheh :) Brakan kom till till gänget :)

LC, 90 cm, två faser

Tiara
Var så sjukt ofouserad! kollade på allt runt om banan så vi fick ett stopp redan på hinder nummer 2... Man ser på filmen hur hon kollar utanför banan ;) hahah, men skrattade mest åt det :P

Nelly
Var väldigt seg, och lite omotiverad. Blev bättre ju längre banan blev :) så var 0a i grunden och sen fick vi ett stopp i omh, ville att hon skulle hoppa snett på ett hinder, och det ville inte hon :P

Aslan
Han var jättetrött :( Det var så himla varmt och han hade ju gått en klass innan. Så knäckte bommen på 2a hindret och sen fick vi ett stopp på 4an (stor oxer) och sedan rev vi något tror jag ;) så han fick 12 fel.. Men han var duktig

LB, 100 cm, A:1/A


Brakan, c-ponny så 90 cm för honom :)
Detta är ju min lilla ängel.. Han är ju såld, men han kommer alltid vara min favorit :) Vi fick iaf bara ett stopp på en FET oxer pga att de mätt in fel avstånd.. Men vi fick värsta flytet och allt efter, så det gjorde inte så mycket allt :)

Nelly

Fick ett stopp på samma hinder även med henne.. Hon har ju inte så stor galopp så det var jobbigt för henne.. Men honvar jätteduktig iaf :) fyra fel alltså :)

Tiara
Hon var ganska galen.. Fick ett stopp på 1an, hoppade den och 2an sedan valde jag att utgå.

Manne
Älskade ponnyn var dum! Stannade på samma linje som de andra 2, och sedan på 7an (vid utgången).. fan vad sur man blir :(

LA, 110 cm, A:1/A

Manne
Världens bästa ponny! Han var så jävla fin och gjorde precis som jag sa! NOLLADE och gjorde så att laget kom tvåa vilket gav en etta plats TOTALT! :D
HORK har vunnit div 1 hopp nu i 6 år i rad ;D WOOOHHHOOOOOOO


Dagen var inte så bra över lag, men manne räddade allt you know! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0