Sjuk

Har feber, jättekul :(
Alla hästarna fick vila idag! Har ju ingen annan som kan rida dem ;) Men jag tror de bara njuter i sina gräshagar :D

I morgon tar min syster Studenten, och jag hoppas jag kan åka med :)

I helgen blir det hopptävling på både Nelly och Tiara! Båda får hoppa LC och LB, så önska mig lycka till! :D

Nelly blir troligtvis kvar här ett tag.. Stackars ponny ;) Men jag säger som hennes ägare, vi gillar att gräla med varandra xD Hahaha, jag gillar att ha tre ponnier igen! Var ju flera månader sedan ju :) Men nu är jag back on track ;D


M biff, sundbyholm


Tiara är bäst! :D

Kommentarer
Postat av: Sara Jansson

Naw stackars lilla emma :OOOOOOOOOOOOOOOOOOOo<3

2010-06-08 @ 18:39:32
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0