Stranden

Igår fick hästarna vila..

Idag gick jag upp vid typ halv 10.. Åkte hemifrån vid typ kvart över 10, hämtade upp Isak på moppen och körde til Jesper :D haha, det tog typ en timme med moppe, alltså är det lååååångt! :D
Solade och badade med Isak och Jesper, åt pizza gjorde vi såklart också :) Hade bara mysigt helt enkelt.. Har typ bränt mig på vaderna (!?).. smart tjej :)

Jag somnade i vår fåtölj när jag kom hem och sedan red jag M :) Det gick typ helt okej, kändes halv-bra ;)
Efter det kom IDA hit och vi snackade massa och såg film :) Hon åkte hem för inte så länge sedan, men det var mycket myyyys! :D

här kommer lite bilder från dagen:


isak


jesper&isak


jesper&emma


isak


yeyeyeyey, jesper blir ledsen, isak kniper honom! Mys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0