Träning

Tänkte skriva lite om träningen i onsdags :) Det var som sagt hoppträningen och jag hade med T1 och T2, ( nya smeknamn för Tiara, T1 och Turilla, T2) :D

Började rida T1, och hon kändes klockren! Hade hackamore isf för vanligt tränsbett och hon kändes mycket lugnare än vanligt trots att vi hoppade utomhus. I början funkade allt perfekt, sen blev det knas.. Stannade 3 gånger då vi inte kommer överrens. Jag tappar självförtroendet helt på henne och blir väldigt osäker om något blir fel en enda gång.. Men men.. det är bara att TRÄNA TRÄNA TRÄNA! :)


amanda & tiara edsbro 08

Sedan var det T2s tur! :) Hade ju inte hoppat henne på minst 3 månader. Men hon var sjukt taggad och studdsade bara.. Lisa sa till mig att jag skulle trava hela tiden, så hon skulle slappna av lite mera.. Aja, gick iaf grymt bra och jag trivs så bra med henne! Ponnyplutten :) Hoppade en låg bana på slutet, men ack så fin hon var :D haha


turilla sept 09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0