Veckan

Har inte haft tid att skriva här på hela veckan!

I måndags var det vagnbygge på kvällen! Först såklart skolan.. Blev en hel del tårar kan jag ju bara säga ;) sista skoldagen någonsin med 9:2a! :( Så hästarna fick vila då :(

Och igår, tisdag, FYLLDE JAG ÅR och vi hade skolavslutning :D Fan vad kul va hade! Typ bästa födelsedagen ever! Dansade och hoppade så sjukt mycket, mina vader och fötter vill bara dö idag xD MEN DET VAR DET VÄRT :D
Dagen var typ bäst :D

Idag har jag varit ute och skrittat M i typ 45 min :) Han verkligen njöt även om han blev sur på alla mygg i skogen :)

Hoppträningen ikv är inställd, men vi åker till Gropen och hoppar själva lite senare ikv :) Tiara och Nelly får följa med :) Ska bara gympa hoppa dem lite :)

Puss E


söt bild på mig och M, DM 08 xD

Kommentarer
Postat av: Sara Jansson

Haha älska bilden x)<3

2010-06-16 @ 21:58:48
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0