1,35 på hoppträning!

Detta inlägg är tillägnat Emma älskling Nilsson!

Det gick hur bra som helst ikväll. Träning för Lisa i Garda. Bästa träningen på länge faktiskt. Tränade på galoppbommar. På slutet hoppade jag och Linn 1,35m! Emelie också tror jag? Underbar känsla måste jag säga. Rekordhögt. Och tänk att det bara är Msv. A+5 för mig och Mellis (och Linn). Sjukt högt. Men men. Bra gick det iallafall. Målet är ju Msv A men får se om vi kommer högre än Msv B!

Efter träningen lämnade vi Carmel till Lisa. Skickade med honom en sadel och ett träns och lite täcken, sen hoppas vi att han ska klara sig. Förmodligen kommer han må bra. Så länge han håller sig undan från skrittmaskinen iallafall :)

Nu ska jag försöka göra något annat än att sitta här.
Kommer sakna alla jättemycket måste jag säga. Emma svek mig så hon var inte ens med på träningen :( Därför är detta speciellt till hennes ära. Krya på dig gumman så ses vi i skolan måndagen den 13 april! YIIHA! /A

Kommentarer
Postat av: Sara

1,35 är svår klass ;p

2010-03-24 @ 23:46:20
URL: http://saravilhelmsson.blogg.se/
Postat av: Sara - Gotlandsryttaren

Haha emelie red Alexa så hon hoppade inte 1,35 :D haha du är gullig du mullis

2010-03-25 @ 23:12:56
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0