äckelhals

Har grymt ont i min hals och i mitt huvud just nu :( får se om jag åker till skolan imorgon, men jag tror inte det..

Idag fick jag med min syster ut på en ridtur (Y) Jag red Turilla och hon Tiara :) Turilla var väldigt låg och stressad, men fick igenom henne så mycket jag orkade och på slutet var hon riktigt fin. Hon var lite högre i nacken och hade en långsammare tackt, med ändå lät i handen! Älsklingsponny!
Tiara var värsta pain in the ass tyckte Amanda, hahahah ;D men på slutet var hon väldigt fin!

Manne fick vila idag, så ska han gå dressyr imorgon, skritta/jogga på lördag och sen tävla på söndag :D Han hoppar LB och LA :) Tiara ska gå LD och LC, och Turilla ska hoppa LC och ev debutera LB om allt känns bra :)

Nu ska jag föröka övertala Amanda om att jag får ta datan och lägga mig och se Benjamin Button (Y) haha, det kommer nog ta ett tag :)

pusshej/E


såhär mycket saknar jag min knas!

Kommentarer
Postat av: Sara

brakskiten<3

2010-03-20 @ 20:19:31
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0