dagen

Vaknade som sagt vid AMALIA! Hon tog hela sängen, så jag kan ju inte påstå att jag sov så gott ;)
I skolan lyssnade vi på någon kille som hade varit med om en trafikolycka och satt i rullstol, skitbra var det! (Y) sen hade vi spanska och sen ELEVENS VAL, som alltid är kul :D

Hemma åt jag, sen somnade jag på soffan i tre kvart typ ;) sen var det bara att gå ut i stallet och göra i ordning M och Tiara :D

Tiara var fan galen på lektionen :o får inte riktigt stopp och vi får onödigt stopp på hindren... Jag kan ju inte rida någonstans heller, har varken ridbana eller ridhus :( så hon bockade som fan dom första sprången ;) haha

MANNE var en GUD! SÅ JÄVLA FIN! Han var lugn och tacktmässig och låg och avslappnad i nacken :D Hoppade en bana på kanske 115 på slutet :) fina ponnyn är BÄST! :D sjukt duktig just nu, så jag skiter nog i Louise Haaga träningen jag hade tänkt rida 19-20 april :) vill ju inte utmana honom i onödan :)


typ den finste bilden som finns på mig och min första shettis Thelma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0