Manni

Hejhallå! :D Idag vaknade jag med SMÄÄÄRTA i halsen, så ingen skola idag....
Jag har nyss varit ute och ridit Manni! Han var väldigt lugn, även om han vilade igår! Fick honom lägre i nacken även idag, så han jobbar rätt med ryggen ;) superfin var han, så det blev bara ett väldigt kort pass.. ca 20 min jobb bara ;) sedan fick jag andnöd :o :) skrittade en liten omväg så han verkligen slappande av på hemvägen!

Jag väntar på att min far ska fixa transporten, sen ska jag och mamma till ridhuset med flickorna! :D Tiara är typ wild and crazy, så jag ska jobba henne ordentligt idag! Eller så mycket jag orkar rättare sagt ;) Turilla ska också få jobba :D

Nu ska jag dricka ännu en kopp te och försöka få min hals bättre^^

Pusshej/E


ful och gammal bild på mig och min syster! (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0