Mina tankar?

Jepp, jag satt och tänkte asmycket förut och det här kom jag fram till:
Jag vill skaffa en till häst igen, eller ponny rättare sagt. Men jag vet att mitt liv skulle sluta här då, så då skulle jag lika gärna kunna köpa tre. Eller varför inte fyra? Okej, jag menar inte att mitt liv skulle bokstavligen ta slut, men jag känner att jag inte skulle få tid över till annat. Knappt så jag hinner träffa och umgås med de jag vill redan nu. Det som skulle vara positivt är att jag skulle få mer lärdom eller så. Att rida många hästar kan ibland göra att jag rider en bättre. Till exempel när jag red Frisbee så kunde jag använda vissa metoder på Carmel och tvärt om. Hade inte skolan existerat hade jag haft 3000 vänner och 10 hästar, haha. Drömma går ju! /A


Min söta! Saknad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0