Norra Gotland Ridklubb - resultat

TIARA, LD/80 cm. CR
Var lite smått galen med väldigt fin :) väntade bra på mig och vi var nolla! Kändes väldigt bra!

TIARA LC/90 cm. Två faser.
Även galen här ;) hahaha, men vi nolla i grunden och fick ett stopp i omh :)Hon blev sjukt stark och jag pillade för mkt, hehe. Bara att jobba vidare! :D

TURILLA LC/90 cm. Två faser
Hon var sjukt taggad men på ett väldigt bra sätt :D Lite mera galen på banan än förra gången, men sjukt fin! Vi var nolla i grunden och fick åtta fel i omh, hahahahaha. Två bommar som föll för hon blev så sjukt pigg och lång och låg ;) men det var så kul så jag kunde inte låta bli :D snabbaste tiden i hela klassen! :o hahaha

TURILLA LB/100 cm. Två faser, DEBUT
Världens bästa Turilla var en gud! Hon var jättefin på framhoppningen och bjöd verkligen på hindrena!
På banan var jag faktiskt väldigt nervös, brukar inte vara det menmen :) Vi rev 1an då vi kom lite nära i högt tempo.. Sedan fick vi ett stopp på kombentionen, men det var bara att hoppa om och fortsätta :) Kombenationen kom väldigt snabbt ur en sväng, och det var dålig sickt innan, men jag är sjukt nöjd med henne! Efter klassen åkte hon hem till Victoria igen..

MANNE LB/100 cm. Två faser
Fin hingst på ettan och tvåan.. Trean var ur sväng från kortsidan och tror ni inte att han hingstade sig eller!?!?!?!?!? Blev ju sjukt sur på honom och hoppade typ resten av banan i ren ilska ;D haha

MANNE LA/110 cm. A:0/A

Han var grymt fin på framhoppningen, gick av sjukt stort två gånger på oxern :D Sedan på banan var han också finast! Satte upp ett ganska högt grundtempo från början eftersom det var tidshoppning.. Han tog verkligen tag i hindrena och hoppade väldigt stort på åttan som var en ganska stor oxer. Efter den var det 24 meter = ca 6 galoppsprång.. Och eftersom vi kom så fel, så stämde inte avståndet riktigt, så vi låg vääääldigt stort på en gles oxer så vi fick stopp.. två jävla gånger och utesluten.. Hoppade det på vägen ut och min ponny var sur på mig ;s :P haha, tönt hingst!


Manne i högbo hösten 08

pusshej/eeeeeeeran favorit, EEEEEEEMMMMMMMMMMMA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0