pressen!

Jag kände pressen av att lägga upp den här saken Malan gjort ;D hahaha till skillnad från henne, så har jag mera koll^^

VAD HAR DU FÖR... (HÄSTUTRUSTNING)

...hoppsadel: Prestige Golden Star, 2 Globus Clic
...dressyrsadel: Globus Clic
...aachenträns: Dyòn the difference och massa fler
...pullarträns: Three crown horseline

...remontträns: --
...hjälptyglar: Förbygel/martingal three crown horseline
...framskydd: 3 Escadron
...bakskydd: --
...sadelgjord: Magplattor och vanlig gjord. 
...ridtäcke: Elit, GG, massa HORK ylletäcken.
...täcke: Massa olika, kmr inte ihåg alla märken^^
...pannband: vanliga
...transportskydd: Flera, utan spec märken tror jag :)
...bett: Tredelat på båda
...luva: GG, Tattini, Scapa, och massa fula
...tyglar: olika
...padd: Fårskinn på M
...stigbyglar: Mountain Horse på T och fula på M


VAD HAR DU FÖR... (RYTTARUTRUSTNING)
...hjälm: en blå och en svart Charles Owen wellington classic
...stövlar: Rectiligne
...säkerhetsväst: Rider's Company
...ridbyxor: Mountain Horse, Back2Back, Domino, och massa fler
...ridtröja: HM y Cubus ;D hahahahah
...ridstrumpor: använder inte ;D
...sporrar: Inget märke vad jag kmr ihåg :)
...handskar: Massa Roeckler
...spö: Ett jag snodde av MARIS :D
...ridjacka: Elit 08, Elit 09 x2, en Deval och en tjock dun jacka
...ridväst: --
...ridskor: köpta på börjes ;)
...chaps: samma som ovan

...stallmössa: fula mössor :D



Yeah mannen! hahaha, nu käns det bra att jag gjort detta test/lista eller vad det är^^ hahaha

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0