Resultat - SRK

I helgen var det ju tävling i Södertälje! Vi åkte upp med båten på fredagkväll, sedan till stallet och natta hästarna, sen hotellet! Alla barnen bodde tsm (Olivia,Eneas,Sara,Mikaela och jag) :) Så den natten sov jg inte så mkt.. Eneas stal min säng! Som tur var började tävlingen kl halv 4 på fredagen, så jag vilade hela förmiddagen!
Medans jag, Olivia och Eneas som sagt stannade på hotellet, så åkte de andra till kungens kurva ju ;)

aja, jag tror vi åkte ca halv 2 till stallet, gick och ryktade hästarna och sedan bar det av mot tävlingen! Den här helgen åkte jag och mamma med Olivia och Charlotte, vilket var jättemysigt! Manne och Loke blev typ bff också! (Y)

LA, förklass, två faser
Han var så fin!!! Kändes som vanligt och jag höll på att börja gråta när vi gick i mål på 0 fel! Han ville hingsta en gång till första kombenationen men jag fick över honom. Han ställde verkligen upp och kändes som vanligt!

Eftersom Olivia, Eneas, Sara och jag var 0-0or fick vi starta laget! Mikaela var också grym i förklassen och fick endast 4 fel! <3

LA, lagklass
DUM HINGST! Han var typ värsta guden framtill 7an... Det var en trekombenation innan och han fick jobba lite.. Humöret sjönk då ganska mycket och mot sjuan (som stå bort mot utgången) började han hingsta.. SÅ DUM! Man kan ju inte görs så mycket på banan och än en gång blev vi uteslutna på grund av att han är hingst..
Känns verkligen som jag svek laget, menmen..

Nu ska vi pröva en ny teknik, att bara hoppa en klass.. Får se hur det kommer gå, han måste få ha lite kul ibland, och när det är många starter hinner han somna på transporten.. VI har faktiskt problem med att han ofta är nyvaken när man åker på meeting, hehe.. Han kan iaf slappna av (Y) TA OSS TILLBAKA TILL TINGSRYD 08! fyra starter, 2 vinster, en 4a och en 6a placering! (Y)


Tingsryd 08 <3

Filmer kommer troligtvis imorgon

Pusshej/E

Kommentarer
Postat av: Sara

Sluta du svek inte alls laget, du red ju jättebra! Va manni som va dum bara <3

2010-03-31 @ 11:48:02
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/
Postat av: Sara

Och btw, så är Esp och Loke tillsammans så du kan ju tala om det för din HINGST ;)

2010-03-31 @ 11:48:54
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/
Postat av: Sara

snygg bild ;))

2010-04-04 @ 20:27:39
URL: http://saravilhelmsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0