scandic

Nu är vi på hotellet och ponnierna är i boxarna, typ i botkyrka :D haha, vi har med oss tre datorer.. hehehe ;D

Vi dom bästa (eliiiiiten) sover i ett rum, och nu ligger Sara och smular ner Eneas säng och det gillar vi SKARPT! Eneas får sova på en tältsäng och vi andra har bra sängar :D mihihi, jag gillar oss :DDD
Loke och Manne trivdes iaf bra med varandra, så det var lugna bananer! Manne fick stå ensam i en utebox, men han trivs ju i sin ensamhet! :D

Sara asmular ner ännu mer, men vi säger inget till Eneas.. Han kommer märka det inatt, HIHIHIHIHIHIHI :D hahaha
Jag kan ju inte påstå att vi inte är små fån, men om jag ska vara ärlig så gillar jag det SKARPT! :D juste, Mikaela ser en film och typ skriker för att förvarna tjejen det handlar om!^^ gulligt måste jag ju säga! Dom små 96orna sitter med varsin data och geekar, men jag gillar dem iaf! (Y)


tjocka korven, haha, han ger oss många skratt! (Y)

Kommentarer
Postat av: Sara

undrar om eneas kommer sova gott i natt >:D

2010-03-26 @ 23:30:42
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0