Styrde och ställde i skogen

Tjenamors!
Idag har jag ridit 1/1 hästar. Tog en sväng i skogen. Det enda som är positivt med all den här snön är dock att min häst har blivit lite mer trafikvan. När jag fick honom sa Matilde att han var hur cool som helst när man red honom på vägen. Men när han nästan kastade sig i diket så fort det kom en bil blev jag lite skraj. Eftersom han och jag ännu höll på att lära känna varandra ville jag inte träna på det ifall han skulle sticka med mig, men nu ska jag träna hela sommaren lång. Woho! Har redan ridit på vägen typ 5 gånger i vinter! Haha...
Hur som helst var det iallafall skogstur som gällde idag. Han var fin! Gick att rida lite i form till och med. Ställde åt båda hållen... Imorgon får jag se om jag rider. Eftersom jag åker till Visby direkt efter skolan måste jag i så fall gå upp halv sex och rida. Känns inte shysst mot den lilla älsklingen så får se hur jag gör! Men nu när det inte längre är så kallt så går det kanske förresten!

På söndag är det tävling... Riktigt taggad! LB laget sen LA. Idag har jag även påbörjat att rycka Carmels man, vilket jag ska fortsätta med på lördag. För de som undrar så ska han stå hos Lisa under de veckor jag är på Mauritius.
Det var nog allt jag har på hjärtat just nu. Har ett funny test som jag ska göra sen och dessutom en liten tanke jag vill dela med mig av! Haha gay... Men men. Yiha /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0