Test

Tredje inlägged idag dåra! Tycker sånt här är rätt kul. Har dock inte 100% koll på all min utrustning! Om jag kommer på det ändrar jag det senare isåfall..

VAD HAR DU FÖR... (HÄSTUTRUSTNING)

...hoppsadel: Prestige Versaille
...dressyrsadel: Minns inte namnet
...aachenträns: Vene
...pullarträns: Vene
...remontträns: Vene
...hjälptyglar: Martingal
...framskydd: 2 Olympic + 1 Escadron
...bakskydd: Inga
...sadelgjord: Magplatta och vanlig gjord. 
...ridtäcke: Elit + 2 andra
...täcke: Amigo, Tattini, DM sen minns jag inte, haha.
...pannband: Vene
...transportskydd: Bukas eller vad dom heter
...bett: Tvådelat pessoa
...luva: Ingen
...tyglar: Gummi haha
...padd: Ingen
...stigbyglar: Såna där bra :D


VAD HAR DU FÖR... (RYTTARUTRUSTNING)
...hjälm: Equi Thème
...stövlar: Tattini
...säkerhetsväst: Dan rider
...ridbyxor: Tree Crown, Mountain Horse och nått typ.
...ridtröja: HM dirr, haha
...ridstrumpor: Domino samt från Hemse torgdag!
...sporrar: Inga, oftast
...handskar: Dom bästa
...spö: Vanligt hoppspö från Dahrves
...ridjacka: Mountain Horse, elit, gammal dun m.f.
...ridväst: Inget märke
...ridskor: De bästa
...chaps: Vene

...stallmössa: Svea

 

/Amalia


Kommentarer
Postat av: Sara

Din väst heter väl raaaaaaaaacesafe lille väääääään ;)

2010-03-20 @ 20:18:25
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0