Träning

idag var jag och hoppade manne i ridhuset för Lisa, hingstskrället fick hoppa massa läskiga hinder på ca 130-135 :) Eftersom amalia inte vet att 135 är svår klass så kan jag ju skriva det ;D hahah! På slutet var han grymt fin! :D kunde till och med skritta över en vattenmatta! (H) WOWOWOWOW! 

Har packat pyttelite nu ikv, och jag tror att jag putsat det mesta! :D
Allt jag ska packa,

Till Manne:
Sadel
Träns
Benskydd
Schabrak
Magplatta
Nummerlapp
Skrittäcke
Massa vanliga täcken
Borstar och sådant
Stallbandage
Extra träns, grimma
Kraftfoder
Stråfoder


kommer säkert på mera imorgon^^

Nu ska jag plugga :( mamma har hotat med att om jag inte plugga ikv kör hon inte mig till stälje ;s höhö, bästa att börja nu då ;D

sitter på gamla datan, så langar en fin bild på mig och min gamla c-ponny CHARLIE<3


Kommentarer
Postat av: Amanda

CHARLIE! <3

2010-03-25 @ 21:49:54
Postat av: laurenconradvskristincavallari

Tävling pågår, kika in och delta du med!



http://laurenconradvskristincavallari.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0