TurillaTiara

Igår var jag som sagt i rdhuset med tjejorna :D Turilla var väldigt lugn och vilade verkligen i steget, superbra! :D Hoppade en studds på typ 50, bara för att gympahoppa lite :) Kändes verkligen bra, lite tung i handen, men men :)
Tiara var lite jobbigare än vanligt :P Hon kunde inte trava eller skritta, bara gloppera! Hahaha, jobbade mot att få henne lugn och avslappnad.. Hon är ju väldigt lätt att få jagad och stressad ;) Hoppade lite mera på henne, fast bara 50.. I början drog hon mot och efter hindren, men på slutet väntade hon verkligen på mig (Y) jättebra!

Nu ska jag klä på mig och gå ut och rida samt putsa alla grejor och packa bilen! (Y)

Pusshej/E


Emma biffen Nilsson in action (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0