WOHO!

tack Malan! ;D Inatt sov denise här, myyyyys! alltså, hon sov hela tiden, helahelatiden! :)

Idag har vi varit och hälsat på Brakan (världens bästa häst!). Elin red honom och jag red Aslan, hennes D-ponny.. Han är 6 år och kan verkligen bocka! coh det märkte jag idag ;D hahahahahahah, tror ni inte att hästskrället bockar av min när vi ska galoppera, för Brakan började bocka ;s han gjorde typ caprioller (stavning?) typ 3 st, och jagt föll mot marken :o Dog typ at skratt och slog mig iaf inte :D hahaha det var ganska kul!
Mamma rakade också Brakan, Amanda ryckte hans man och jag klippte öronen, stackars ponny!

skriver om träningstävlingen snart!


bild på Brakan och mig! världens bästa!

Kommentarer
Postat av: denise

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA

2010-03-14 @ 22:26:28
URL: http://dschuberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0