Äntligen

Nu är jag tillbaka! :D

I onsdags var vi och hoppade i Puser! Det är gräs och jag hoppade lite på båda Manne och Aslan. Aslan blev sur när jag krävde att han skulle ta i över ett hinder och bockade av mig efter^^ hahahahaha, dum ponny! Men sedan försökte han göra det flera gånger efter, men misslyckades! (Y) Han var superfin på slutet och vi hoppade en bana på ca 90 (höjd-rekord) xD

Manne var som en gud! :D Hoppade en bana på ca 120 på honom och han bara flöööööög! Så underbar känsla så det inte är sant! Fan vad jag gillar den hästen :D 

Red med Sara och Elin, så det var ganska lugnt och skönt! :D 

Sedan på torsdag åkte vi upp med båten på morgonen, så det var samling kl halv 6 i hemse... Amanda red mina hästar medans jag var iväg och min lilla ettåring blev kastrerad^^ hahah om ni vill veta^^ Sen i lördags kom jag hem :) I går (söndag) var det Amandas bal, kom hem typ 7 på kvällen och sedan hämtade vi Putte ( Ettåringen) vid Sindarve, där han blivit kastrerad.. hahahaha, vilken åktur hem! Han gick över bommen typ 5 gånger med frambenen.. Så tillslut tog vi bort bommen och lät honom stå helt konstigt uppbunden^^ 

hahaha, han är konstig! För han verkade inte få panik eller så, utan han ville bara inte stå där.. HAHA.. 

Aja, idag har jag klippt gräset och nu ska jag nog ut och rida mina älskade hästar! :D 

Pusss

lunch i kungsträdgården fredag
  

Kommentarer
Postat av: Matilda

sv: Okej! Det kan jag förstå, hon är jätte fint och att vara hästägare är bäst =) <3

2010-05-24 @ 14:59:23
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0